Vedení účetnictví
Zpracování účetnictví zahrnuje:
- Kompletní zpracování a vedení účetnictví (kontrola předaných účetních dokladů, jejich chronologické seřazení a zaúčtování dle platné legislativy, vyhotovení tiskových podkladů, vyhotovení přehledů dle přání klienta)
- Vedení a zpracování závazků a pohledávek, pravidelné zasílání přehledů závazků a pohledávek dle potřeby klienta
- Vedení evidence drobného a dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku majetku
- Příprava a zasílání platebních příkazů, vyúčtování cestovních náhrad
- Zpracování vnitřních směrnic, postupů účtování
- Zpracování daňového přiznání k DPH, silniční dani, dani z příjmu
- Sestavení účetní závěrky, finanční reporting, účetní poradenství
Provádíme také rekonstrukce účetnictví v případech, kdy dosud vedené účetnictví nezobrazovalo věrně skutečnou realitu a je tedy potřeba jej doplnit a opravit tak, aby se tohoto věrného stavu dosáhlo.
Předávání dokladů probíhá individuálně na základě uzavřené smlouvy o vedení účetnictví, tak aby bylo možné zpracovat účetnictví včas s ohledem na různé zákonem upravené termíny (např. podání daňového přiznání).